Alla inlägg den 10 april 2011

Av Carolina - 10 april 2011 16:01

hade en trevlig kväll igår med mkt prat och lite vin, god mat och så körslaget såklart =) å d gick vidare igen *yippie*


DAgen har varit rätt lugn men fått en del gjort iaf, mockat och sen städat bilen...inte superduperstädat men röjt ur det värsta å dammsugit av sätena så nu slipper jag skämmas jättemkt när jag öppnar dörrarna iaf ;) ska ta o dra av den med högtrycken oxå uppe hos pappa ikväll tror jag.


fast å andra sidan kanske det får vänta för tvivlar på att min tumme är med mig på det...gör lite ont i fel lägen o så är det ju höger !!! Men men smörjer med hiruduid så kanske det sväller av fort nog.


Imorgon blir det bvc med båda boysen, E ska ha femårssprutan och N ska få visa upp sina eksem

Ovido - Quiz & Flashcards