Alla inlägg den 15 april 2011

Av Carolina - 15 april 2011 11:11

har städat ur där jag tänkt bygga hönshus nu...omstrukturerat är nog en bättre benämning...

nu ska jag fundera ut hur jag ska bygga bara....behöver skivor och isolering till väggar och tak...lite reglar oxå ser det ut som....å sen en dörr...å sen nät för att kunna göra en hage ute....


funderar på att fara ner med vagnen nu å tömma den på åkerslund o sen åka på karl hedin...men borde nog ha lite släng o bärhjälp...



Av Carolina - 15 april 2011 07:18

var fruktansvärt trött igår...även om det var en underbar dag var energinivån riktigt riktigt låg. Somnade med N och vaknade imorse med kläderna på.

 Mös lite i hagen med D och fick bort en massa päls som fåglarna kan ha nytta av nu istället ;)

Var ner på byn igårkväll och anmälde mitt intresse till att vara hårmodell på en av frisörsalongerna här - skulle vara kul med lite förändring =)


Fick klart från försäkringskassan igårkväll attmin sjukskrivning är "godländ" så förhoppningsvis får jag lite pengar därifrån nästa vecka nudå - skönt att veta att de inte tänker krångla. Allt löser sig på nåt sätt - men jag skulle ju inte ha nåt emot att vinna en massa pengar iaf ;);) det skulle ju underlätta om man säger så....


Hoppas ni alla får en härlig fredag


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards