Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

pjuuh

Av Carolina - 22 mars 2011 20:25

lång dag och det har gått i ett tycker jag =) är nog så här det känns att vara hemmafru...lilleman har ju varit på dagis och tack vare det hann jag ju med stallet utan problem men här hemma har det varit full rulle för att det inte ska slagga igen totalt... disk för ett kompani efter gårdagens kalas, tvättkorgen svämmade över efter att H städade upp lite på rumemt igår, soffan har varit ockuperad av hostande kraxande halvdöda personer ( mannen och H) E har suttit och donat med ALLA presenter på en gång...lego och mekanogrejer ÖVERALLT....det här med att plocka undan en grej innan man börjar med nästa är inte så lätt att efterleva för tillfället...tror femårstrotsen infann sig exakt samtidigt som femårsdagen ... att sen syrran hjäälper till emd att plocka fram saker utan att ta undan dem sen för att de inte är hennes gör ju inte saken bättre.


Dock somnade de tidigt nu ikväll, halv åtta låg båda pojkarna i sina sängar o de ha inte försökt sig på att komma upp nåt - så nu sitter jag i soffan o försöker multitaska tv o data.. går sådär hehe.

Ska hoppa in i duschen oxå eftersom jag faktiskt eldat upp värmen i vattnet och inte gjort av med ALLT på disken ;) ( fuskade faktiskt nu ikväll o knäppte på elpatron när jag tog upp sista tvätten, blåser storm ute o jag vill inte elda innan jag ska ner med pojkarna på dagis o varmt vatten är en fördel när man ska byta blöja o tvätta...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards