Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Carolina - 17 mars 2011 15:24

åter hemma efter hudikbesöket - blev rejält trött denna gång...shit! Fick inte köra hemheller utan det fick Ingegärd göra. Lite nervös var blev hon ;).

Fem punkter är behandlade idag, nere i SIleden, ländryggen, bröstryggen o två ställen i nacken. Känns i hela kroppen att ngt är annorlunda.

Ska tillbaka 13 april o se hur det ser ut då under tiden ska jag tänka på min hållning och gärna gå "ordentligt".

Hon hade en prao tjej med idag, blev att hon förklarade allting lite extra då o det var jättekul att lyssna på vad hon gjorde och varför det blev på ett visst sätt :D

Vi tog lunch på pizzerian o sen ett stopp i Delsbo på vägenhem.


Nu har jag klippt håret på Nilsson och sen när P kommer hem från skogen går vi upp till stallet. H har lovat att mocka åt mig idag eftersom jag fick order om att inte utföra några tyngre kroppsarbeten med risk för snedbelastning under dagen ;);) 

Av Carolina - 17 mars 2011 08:02

tog en liten sparktur igår...eller tanken var att den inte skulle bli så lång eftersom jag får så ont i nacken o axlarna av att gå å skjuta nåt framför mig ;) det slutade dock med att vi tog oss runt hela sjön !!! Superskönt väder, N i sparklådan o E på den andra sparken. Superföre större delen av vägen, tills vi kom ut på länsvägen...där var det blandat om man säger så ;) 2 km blev det dra o lyfta sparkarna men hem kom vi och nyttiga kände vi oss.


HAr dock ont i huvudet nu - spänningsvärk från axlarna *suck* ska ta en tablett o sen ska jag sätta mig i bilen o styra mot Hudik för ett besök hos osteopaten! Sen kommer jag förhoppningsvis hem som en något nyare människa :D


Skulle åka till stockholm på lördag var det tänkt - men just nu känner jag mig inte så superpå...eller jag skulle gärna åka men känns lite jobbigt med attåka så många i en hel buss under så lång tid....men iofs det skulle ju vara så himla kul oxå....kanske ändrar mig under dagen idag...Vill ju gärna ner o vara med på första avsnittet - direktsändning av KÖRSLAGET!


Nä nu ska jag gå å sminka mig å göra mig klar för avfärd =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards