Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Carolina - 16 mars 2011 07:40

gårdagen blev helt ok till slut =) strålande väder var det ju o även om pojkarna är krassliga så fick de komma u och få frisk luft.


På fm fick jag hjälp och sällskap ner till ridhuset med pållen - hon tycker om att det händer nåt, gick raka vägen in i transporten innan jag hann med nästan =) så när vi skulle hem beslöt jag mig för att testa lasta helt själv o d gick kanon :D.

Linade henne lite snabbt o senhoppade jag upp o red iskritt o trav en stund, Tränade lite avsaktningar o igångsättningar för att se om det fanns kvar ;) lite svängar åt alla håll o det gick så himla bra ...visst lite tjafs o lite vingligt o så men det är ju inte konstigt - hon är inte riden sen oktober.

Mest glad att hon verkade tycka att det var kul o att hon inte försökte kasta av mig haha.

Imorgon ska jag äntligen till osteopaten!!! så nu börjar det kännas som att vi kan blicka framåt på riktigt, vädret gör ju att vägarna tinar fram snabbt o blir mer kladdiga än isiga så det går att våga sig ut på dem innan tjällossningen gör dem oridbara igen.


Fortsatt förkylt här hemma dock, N är mkt piggare och funderade på att skicka iväg honom några timmar idag men han får en dag till på sig. E var lite varm imorse o har ingen röst nästan, hostar gör han oxå. Jag har ont i halsen fortfarande så ...sjukstuga fortfarande. Hade en visning inbokad ikväll men även där finns sjuka barn så den blir framflyttad en stund till tyvärr.


Tycker litre synd om E som längtat efter skidtävlingen på dagis o nu när den dagen äntligen är här kan han inte vara med :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards