Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Carolina - 18 mars 2011 19:35

E har haft nästan 40 graders feber hela dan så jag blir hemma imorgon. Han bad mig så snällt så istället får Jonas åka på min plats så sitter jag och grabbarna hemma i soffan och hejar fram vårt TEAM ANDREAS. Kom ihåg och rösta ni andra oxå =)

Av Carolina - 18 mars 2011 14:22

har länge gått o funderat på att göra nåt med håret nu men inte vetat riktigt vad...igår köpte jag med mig lite färg hem och idag tog jag itu med demonerna och färgadeom håret. Har inte färgat på måååånga år nu...å varje gång jag ska göra det är jag övertygd om att jag kommer att få en allergisk chock el nåt :/ verkar ha gått bra denna gång med, dock är det ju en aning onaturligt att medvetet kladda i en massa konstiga ämnen i håret o över hela huvudet....men men som sagt det brukar gå bra fast det känns ju att det bränner lite i översta hudlagret - å det är ju inte konstigt alls....


Färgen då ja...den är mörkare nu :) åt det rödbruna hållet - skulle ha klippt håret oxå men ja det får vi ta när det blir några kronor över....


Ska ner på byn o handla lite senare - kylskåpet är väldigt!!! tomt och ska faktiskt passa på att diska av hyllorna lite innan det kommer in mer där, började även att rensa ur skafferiet men orken räckte inte ända fram ;) ska även hämta ut ett paket som kommit till mig ( oss) alltid lika spännande att se hur grejerna ser ut i verkligheten :D

Av Carolina - 18 mars 2011 09:10

Mörbultad idag!!! Ont i alla muskler i ryggen :/ men sovit så skönt o det här är väl ett tecken på att det hänt nåt därbak iaf.


Sitter i sängen nu med en mkt trött lilleman, P har åkt ut i skogen o E sitter febrig framför teven.


Funderar över morgondagen, planen var ju att åka till huvudstaden o gå på körslagets direktsändning. Igår velade jag om att inte åka för det kändes långt och jobbigt o mkt folk...imorse bestämde jag mig för att faktiskt åka med och nu fick jag veta att priset höjts....känns lite sådär nu igen...kommer bli en sjukt lång dag samtidigt som det säkert kan bli skitkul. Samtidigt känns det himla skönt att sitta hemma i soffan o titta oxå....ja nu blev jag riktigt tveksam igen...

Grejen är oxå att det blir billigare att köra bil än att åka med i bussen...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards