Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

snygg o cool

Av Carolina - 28 januari 2011 17:26

å jag ska på fest imorgon...har lite småpanik över det just nu....först o främst så har man ju aldrig så lite kläder i garderoben som just då  :( sen att det är en fest där deltagarna är enbart tjejer o dessutom tillhör väldigt olika grupper i detta samhälle....fördomar!!....men det är ju så att vi delar upp oss efter vilka intressen vi har o vi umgås efter vissa tysta osynliga regler.


Jag har lättare att umgås o festa med killar - har alltid haft det. Tycker ibland att det blir för ytligt, för mkt skitsnack o för jobbigt helt enkelt med tjejer. Samtidigt som jag är nervös inför morgondagens evenemang ska det bli skitkul att träffa så många, för ärligt talat de flesta av dem känner jag ju åtminstone sådär ytligt att man hejar när man ses, vi har varit på fester förr å vi är i samma ålder så det är klat det blir bra. Kanske att jag till och med hittar tillbaka till ngn som jag tappade bort på vägen.


Hur som helst är det skönt att jag inte behöver åka dit ensam iaf =) sen försöker jag intala mig att det är inte det perfekta håret, de finaste kläderna eller den perfekta sminkningen som avgör vilka vi är men jag lovar att jag kommer likt förbenat dra en vepa genom köpingen imorgon fm i hopp om att det under över alla under ska ramla ner nåt perfekt till mig....

 
 
Caroline

Caroline

30 januari 2011 10:55

Känns som att denna text lika väl skulle kunna vara skriven av mig ;)

http://barbaskon.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 14 juni 2012 23:12

andra lediga dagen av fem - spenderade den med pojkarna o svärmor i bilen mestadels :) Varit utanför Timrå å hämtat tre små dvärgkochinhönor åt svärfars tupp. Fina små djur o fina ställen har vi sett på färden. Blev ett besök in på Biltema för reserv...

Av Carolina - 12 juni 2012 09:08

hemma o fixar o donar =), huset grovstädades igår morse sen har gräset klippts o röjsågen startats upp från vintervilan. Hanna hjälper mig med liv o lust här ute. Hon är så duktig stortjejen =) Planterat och fixat med mitt sk stenparti, så kul att ...

Av Carolina - 8 juni 2012 16:57

Sådärja...så har man haft en riktig examen igen då...15 år sen sist...känns tomt o trist men jag har iaf fått positivt besked på att jag får gå ett år till =) så skönt!!!! Ska dock ner på AMS på måndag o skriva in mig... ska visserligen jobba hela ...

Av Carolina - 4 juni 2012 19:43

åh så skööönt....jag brukar iofs nästan alltid leva efter mottot att saker o ting löser sig men man kan ju ändå känna sig stressad över framtiden ;) Nu har jag sysselsättning klart ett år framåt oxå!!!!! Fick positivt besked från fröken o rektor ...

Av Carolina - 3 juni 2012 08:52

fy faaaaan.....orkar inte med regn hela dagarna. Vill ha sol o värme nu! Noll inspiration, huset är extremt skitigt och jag vill verkligen inte städa :( känner att humöret är i botten. Igår sov jag mig igenom dan känns det som, läste visserligen en...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards