Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Carolina - 3 januari 2011 22:22

frågan är om det är av lättnad eller av misströstan...kanske både och egentligen...

Var på sjukan idag - sjukskriven tre veckor och om allt går som det ska ska jag ha fått min op då så efter det är det full fart framåt igen då...

Fick dock rådet att ringa och stöta på ang optid så det blir att ringa imorgon då.


Känns lite sådär att vara sjukskriven pga gallan men ska jag vara realistisk så vet jag ju att det kommer att köra mig ännu mer i botten att sitta stilla o spänna mig för att jag har ont än om jag är hemma och har möjlighet att röra mig iaf lite mer. Stressen som ändå finns på jobbet stör mig inte normalt men just nu i det läge jag är i kroppen känns det på en gång så - håller tummarna för att det lättar snart.

Som vanligt känner jag mig hemsk mot mina kollegor som får jobba för mig med men men....sånt är ju livet och förhoppningsvis är det inte så lång tid.

Vid palpationen idag gjorde det faktiskt ont oxå, tidigare har det varit mer obehagligt bara.

Av Carolina - 3 januari 2011 11:11

Åhhh...har hittat ett jobb jag verligen skulle vilja prova...nu måste jag sätta mig och få till mitt CV på ett föredömligt sätt - o hur f-n ska jag lyckas med det då ???


Tycker det är skitsvårt, jag menar hur ska jag få mitt CV att stå ut i jmf med ala andras egentligen ? Framhävamig som person är ju så svårt i skrift tycker jag. Är det ngn där som är bra på det som vill hjälpa mig kanske ?


Går man bara igenom de första sållningarna så man kan få komma till personligt möte blir det så mkt lättare att förmedla vem man är....å... vill vill vill...egentligen är nästan vad som helst bättre just nu men detta skulle vara skitkul att få testa =D

Av Carolina - 3 januari 2011 09:59

2011 är här =)


har inte summerat 2010 ännu - vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen...


Ditte har iaf ridits in och visats på treårs - så långt allt väl sen blev hösten totalt störd av dessa benbitar som hittades och nu är vi tillbaka på igångsättningsrutan igen. Om ett par veckor är det dags att klättra upp i sadeln igen och träna vidare inför fyraårssäsongen. Årets mål är att komma till start i ngn lokal tävling iaf. OM allt flyter smidigt kan det bli start i kvaliteten till hösten .


Barnen växer så det knakar - både fysiskt och mentalt. Alltid lika roligt att följa deras utveckling.


Köket har blivit omgjort =) underbart!!!!


jag har gått ner 10 (!) kilo detta år och är nu nere på den nivå jag vill vara, nu ska det tillkomma lite mer muskler dock för styrkan och konditionen är usel....


Jobbar vidare med min självkänsla och mitt psyke. Det går framåt men dippar otroligt lätt ner till bottennivå igen. Stresståligheten kommer aldrig att bli vad den varit men med tillräcklig fysisk aktivitet kan jag hantera det iaf.


detta nya år 2011 ska innehålla mer rörelse, mer aktivitet, ännu mer glädje och utveckling.

Min förhoppning är att jag innnan detta år är slut har hittat ett nytt jobb som passar mig bättre alternativt en utbildning som ger mig det jag söker.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards