Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Carolina - 14 januari 2011 13:42

oooo fick kallelsen idag...verkligt nu med alla instruktioner och labblappar o sånt. Ska bli skönt när det är över men gissa om det blir jobbigt o sova natten före....iiii.. hua men men biter ihop det är för en god sak o det är klart att det ska gå bra!!!!


Idag lämnade jag Nilsson strax efter åtta, åkte upp till mommen o fikade o donade sen hämtade jag pojken igen strax efter 10 eftersom vi skulle på bvc till kvart i elva.

Han hade varit ledsen i omgångar men när jag kom hade han lekt en halvtimme ungefär o satt just då å läste saga med fröken Lena.

Lämnar vi på måndag igen o då hämtar jag efter lunch har har jag sagt.

På bvc blev det mätning o vägning, läkarkoll o så en hemsk spruta :/ sen blev det bilen o färd mot skogen igen. Liten somnade i bilen så jag stannade på 36 för å kolla av pållen som fick sig en spark igår em.


Ingen feber hade hon imorse men svullen (!) broddhål ovanför karpalen på vä fram. Pratade med Ove o han tyckte vi skulle ge pencillin. Så vi gck ut o gjorde oss redo - haha- tji fick vi. Damen tänkte under inga omständigheter gå med på att ngn stoppade en nål i hennes hals! ( humöret från papsens sida visar sig ju längre tiden går....)

Så nu blir det i pastaform istället. Vill inte bråka  - det ska ju gå å vaccinera oxå så småningom....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards