Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Carolina - 15 januari 2011 12:14

N var trött igår och min mage var totalt icke samarbetsvillig. Så vi la oss strax efter 20 tillsammans i sängen.

Vaknade vid ett-tiden av att N kved o hostgrät, MKT slemmig o rosslig o vips så kom det en del kräk - mest slem dock. Stoppade i honom lite mollipect o sen en halv ipren för tempen låg en bit över 39. Han somnade om efter en studn o sov faktiskt helt ok ändå tills imorse. Är lite hängig nu o snorig så det blir inte många knop gjorde av honom idag.

Själv har jag ont i huvudet idag, spänningsvärk o förkylning i kopmbination skulle jag tro.


Har dock varit ner på byn en snabbis o fixat sytråd ( hade missat att köpa hem ny svart tråd - mkt osmart!) så nu snart blir det byxlagning medan P o de två stora tar en tur på skotern i kylan.


D hade lite högre temp idag oxå, skitsur är hon ! Försökte till o med sparka när jag satte på henne täcke *suck* denna sparkskada kom så olämpligt som den bara kunde. En häst som det redan kryper i för att komma igång o jobba lite å så blir det mer vila, mer medicin o mer ont....dessutom brunst oxå....kan bli en spännande vår detta :/.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards