Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Carolina - 6 januari 2011 13:45

vid åtta vaknade N så då flyttade jag mig från soffan till hans säng och har nästan nyss klivit upp nu. Sitter med en kaffekopp och äter frukost =) skönt!


Familjen har skjutast H till hennes mor samt tvättat o diskat o donat på. E kollar teve o N springer runt på sitt sätt ;)


Ute snöar det för fullt och skymningen kommer snart igen, får se vad som händer nu när vi alla är uppe iaf

Av Carolina - 6 januari 2011 00:34

La mig först ikväll...var riktigt trött ett tag idag o med de senaste nätterna i minnet ville jag ta chansen att få sova ett par timmar extra. Nu gick den planen helt åt skogen å här sitter jag nu framför dumburken istället för att sova. N vägrade ju - el jag orkade inte ta kampen i sängen så jag gick upp gjorde välling o lät han springa runt tills han somnade i knä på mig istället. Han sov middag sent idag och är lite småförkyld så...har även plockat ihop disken som stod utspridd överallt, tömt och fyllt torktumlaren samt vikt tvätten då.


sova middag imorgon istället då kanske....Hanna ska åka till H på fm å jag tror P får ta med sig alla barnen så jag kan sova en stund då istället.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards