Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Carolina - 13 januari 2011 11:35

då är det dags då! Bara att härda ut till dess...mkt osams med kroppen just nu men håller hoppet uppe att det snart snart blir bättre. Har ju iaf ett datum nu.


Känner att det blivit mkt gnäll o klagan här sista tiden men jag har inte ork att vara glad o positiv så det räcker ända in hit tyvärr.


Lämnade N en stund på dagis idag, gick sådär. Mammas lillskit ;) en timme fick jag vara borta sen ringde de för då försökte han bara få ner overallen o komma ut. Så åkte dit o hämtade hem honom, handlade lite åt gammelmormor först o lite garn åt mig. Nu springer han runt här hemma på ett strålande humör o egentligen skulle vi klätt på oss o gått ut i solen....

Imorgon lämnar jag honom igen o så sa jag att det är ok om han blir ledsen, han kan ju gå rätt länge o kinka här hemma med när jag sticker upp till stallet el nåt så d gör inget att han gråter, så länge han inte är helt otröstlig. Ska på bvc vid 11 imorgon så blir ju som längst 2½ timme på dagis vilket han absolut ska klara av.


Blev en tidig lunch o nu kaffe så ska vi snart vila lite

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards