Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Carolina - 27 januari 2011 15:53

på förmiddagen gjorde E och jag cheesecake sen diskade jag rätt länge (mkt disk!!) barnen lekte bra själva.

Så köket är rätt OK dammsugningen kvar...

Sen kom vi hipp som happ på att vi skulle ta med oss farmor o dra till Delsbo en sväng. Hittade både jacka o pjäxor åt emil! nu ska jag bara ! hitta skidor oxå...


just nu ligger lilleman o sover på mitt bröst ... får njuta en stund av det även om jag just nu vet en del som behöver göras.....

Av Carolina - 27 januari 2011 09:34

Yes! Efter gårdagens febermaraton med en mkt medtagen grabb som inte gjorde många knop alls har nu en annan kommit på besök ;)

Sitetr här och käkar kiwi för fulla muggar. Kom på det när jag ver ner igår att va fasen det enkalste sättet att få i ungarna riktigt mkt C-vitamin är ju denna underbara lilla håriga frukt! Är en bästa vän i förkylningstider helt klart!

Så nu utfodras båda pojkarna med denna gröna vara =D


Fått sova inatt - iaf störe delen av natten. E är dock hemma idag för jag hade varken ork eller lust att gå ut o starta den igenisade iskalla bilen för å köra ner honom imorse. Han hostar o igår klagade han på halsen så han kan lika gott vara hemma o kurera sig en stund.


Ska koll aigenom skafferiet o baka lite nu på dan. Väntade främmande men det blev uppskjutet till imorgon tyvärr ( eller kanske lika bra så hinner N piggna på sig ännu mer )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards