Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Carolina - 24 februari 2010 20:25

Dagen har snart gått. Två av tre barn ligger och sover - mittemellan är vaken men halvsover på soffan. Ska gå å söva honom strax.


Hämtade H på skolan när hon slutade, E stannade hos farmor för han ville inte ut och fara överhuvudtaget om han inte fick åka hem till "Ea" ;).

 Passade på att gå in en sväng på Ica I färila när jag ändå var där.Kolla lite i charken o sånt - vilka nöjen haha.


Hittade ett par pjäxor åt H innan vi for från köpingen så nu kan hon åka slalom på friluftsda´n om en vecka. Tror hon blev rätt nöjd iaf =). Sen blev det mat hos farmor.


Hem och elda och dona på här hemma lite. Skulle ha dammsugit - har fuskat med det idag men det får vara så. Påsen är i stort sett full och hade inga nya så....dock är tvätten vikt och sängarna bytta. Disken urplockad och bordet avtorkat ;)


Nu blir det soffan med en kopp te och invänta P´s hemkomst innan man kan slappna av och sova.....

Av Carolina - 24 februari 2010 08:36

tyckte ngn sa att det skulle bli mildare väderlek....inte ännu iaf. -27 är fortfarande KALLT!


P är på föreläsning idag - de är rätt nöjda att de inte bokade tågbiljetter med tanke på situationen nere i vår huvudstad - sitter nog just nu i bilen lite drygt halvvägs ner. Hoppas att de kör lugnt och fint nu bara.


Ska hämta H på skolan idag - undrar vad min bil säger om det jag .... normalt sett skulle jag inte ens försöka starta den i kylan. Gick ju igår även om det var trögt.


E hostar men verkar piggare iaf, N är snorigare igen och själv känner jag mig rätt grötig i huvud och kropp.


Vi kan ju slå fast att det är inget ridväder än så länge ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards