Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Carolina - 8 februari 2010 17:55

har snott lillebrors dator nu medan han kokar kaffe ;) vi har varit ner en sväng på byn, H talade glatt om att hennes skor blivit för små - alltså höll vi tummarna för att det fanns någonting kvar på rean som passade. Det gjorde det som tur var och jo det var ju iaf halva priset men men det rullar iväg bra ändå. Så har vi kikat på skidor, pjäxor, stavar och bindningar.....


Dagen har spenderats till mestadel utomhus idag. Kommer att ha trötta barn ikväll ;). Först började de dagen med lite skoter runt täkterna, sen tog vi och promenerade upp till farmor och farfar. Där blev de lite fika och sen en hel del kollande i alla hus och stugor. H testade ettpar gamla skidor och jag hittade en gammal rolig kälke byggd av gamla skidor. Blev en ny favorit hos E.

När vi gick hem blev det lunch hos mormor och morfar. Jag tog en sväng med räcer och H fick rida på väg hem ca 2 km. Efter den vanliga stallskötseln så känns det som att det inte gör ngt att middagen intogs på Sibylla =) barnen är nöjda och glada och nu väntar kaffet.....

Av Carolina - 8 februari 2010 08:59

minskningen fortsätter. Känner mig lättare och det går i lagom takt även om man egentligen vill se resultatet fortare så vet jag ju att det är bättre så här =)!


Sovit djupt inatt, så trött igårkväll och kämpade på med att titta klart på en film på femman. Vet inte när jag såg en hel film senast.


Idag ser det ut att bli fint väder, lite kallare nu änigår men det blir bra =)Solen är på väg fram så det kan bli betydligt varmare lokalt om en stund.

Ska rida räcer idag men i övrigt är det inga speciella planer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards