Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Carolina - 4 februari 2010 16:52

hoppsan... helt plötsligt började det mörkna igen... jag som skulle hinna rida i ljuset =/ nåja får väl försöka rida i mörkret bara jag ätit då.  Testar ett nytt recept med kyckling och tomatsås....gjorde lite justeringar i receptet eftersom jag inte hade handlat exakt rätt....hoppas dock att det blir bra. Är trött och seg men inte hungrig trots att blodsockret nog är i botten just nu, inte sugen på nåt speciellt heller .... humöret blir dock därefter....


Har varit och hämtat lite lampskärmar till stallet idag, ska upp med dem och skruva dit de tre som fattas - resterande tre får ligga på lager ;) tagit mig i kragen och ringt elektriker oxå idag - bättre sent än aldrig liksom - så har vi lite flyt är skarvsladdarna ett minne blott om en vecka!

Av Carolina - 4 februari 2010 09:00

har jag idag. hmm... vad kommer den ifrån då...promenaden uppför backen med vagn i nysnö eller kanske hopprepshoppningen eller varför inte både och...hur som så känns det iaf =)

Började denna dag med att hoppa hopprep när jag väl kommit ur sängen. Fan va jbbigt det är! Sen jänns det ju iofs som att det flaxar och flyger överallt oxå ;);)


Har en liten huligan dessutom... kl 4 !! tyckte han det var morgon...det tyckte inte vi. P brottade ner honom till kvart över sex sen fick han lov att kliva upp - nu sover P och huliganen är fortfarande vaken ;)sitter i hallen och undersöker sin vagn.


NU= frukost

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards