Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Carolina - 10 februari 2010 11:18

sånt här kan man oxå sysselsätta sig med.....

   


vi fick iaf upp den till slut =)

Av Carolina - 10 februari 2010 08:44

igår blev det lite lite motionerande tycker jag... var så lat att jag tog bilen (!) upp till 36 ....var bara därför att snön vräkte ( nästan iaf) ner och valet stod mellan att slita med vagnen i snömodd och träta på E för att ta sig den promenaden ( 400 m) under 30 minuter....och sen utmana axlarna ytterligare med räcer....Så det blev bilen - sparade både mammans humör och kropp =)


Red visserligen både hästarna men jag behövde inte ens mocka.  Eftersom krypet var allmänt grinig och totalvägrade att vara med morfar så fick morfar hjälpa mig med Ditte istället =). Gick bra det oxå, hon har lite mer respekt för honom än för mormor. Är ju han som leder ut henne på morgnarna i stort sett varje dag så hon har testat honom  ;)

Iaf så höll han linan medan jag red runt honom i båda varven. Gick riktigt bra tycker jag - inte för att jag har nåt att jämföra med men hon går framåt när jag ber henne och stannar likaså.


Var på hoppclinic igårkväll. Helt okej, ett "nytt" ekipage. Eller nytt bara för att jag inte sett dem tidigare =) känner ju ryttaren men iaf. Mkt fin femåring!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards