Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Carolina - 5 februari 2010 18:17

Väldigt godissugen just nu!!!!!! VILL HA!!!! Har stoppat i mig lite russin ;);)får bli popcorn ikväll och lite morötter.


Usch känner mig ju nästan fanatisk ju ;) konstaterade att i 200 g Toblerone är det MER kcal än vad jag äter/dag .... men imorgon är det som sagt lördag och det blir faktiskt lördagsgodis då =) av ngt slag. Har inte riktigt bestämt vad jag vill ha ännu....


E och jag skottade av halva taket idag - jäklar vad halt det var på nya delen....har halva kvar då så kanske det blir att ta det imorgon då. De stora barnen ska ut på äventyr med moster M och moster S imorgon, P tänkte ge sig ut i skogen en sväng så får se vad jag och N hittar på då. Räcer ska rastas är det tänkt oxå ( eller om det är jag som ska rastas hihi).

Av Carolina - 5 februari 2010 10:39

Känns lite knepigt att det är fredag idag ... P har ju varit hemma i tre dagar så det är mera måndagskänsla här hemma =)


Vaknade på fel sida imorse....drömt knepigt inatt. Lite jobbigt när man tom i drömmen känner sig förvirrad och vilse i allt vad gäller jobb och dylikt.



Red räcer igårkväll i mörkret, gick faktiskt riktigt bra en liiiten stund ;) så vi går iaf åt rätt håll nu men samtidigt så behövs det typ ingenting innan vi hamnar i otakt då *suck* men men lev i nuet och fokusera på det positiva!!!!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards