Alla inlägg under november 2010

Av Carolina - 1 november 2010 15:05

sitter här o känner hur rastlösheten kryper över mig ... vill ut och göra nåt vettigt snart

två timmar kvar dock innan jag kommer härifrån. Nåja sånt är livet.


Borde passa på att leta fram intressanta kurser och sånt på nätet nu när jag ändå sitter här men har ingen ispiration till det heller .. surt men sant.. måste fundera ut vad man ska söka på då ju. Har bara en viss hjärnkapacitet för tillfället känns det som - fast läste iofs nånstans att hjärnan kan anpassas till olika behov, ju mer vi använder den desto mer jobbar den =)

Av Carolina - 1 november 2010 11:32

var in och klädde på pållen täcke imorse innan jag åkte ner. Var lite kyligt imorse men säkert bättre nu. Egentligen behöver hon inte ha ngt så länge det inte regnar men samtidigt så är det ett skydd mot rebeccas bett oxå.


Var en hel del att göra på jobbet idag så har iaf haft full sysselsättning fram till nu. Har en del saker kvar men ska snart gå på lunch så tar det efter istället. ( ej tidsbestämt )


Funderar på allt- tankarna snurrar runt i huvudet. kanske inte så konstigt att jag är supertrött på kvällarna ;) Ska nog ta och läsa igenom min pippipower bok igen och även göra några av övningarna få se vad som händer ....


Av Carolina - 1 november 2010 07:46

Sovit så djupt inatt! Men hade problem att somna - precis när jag var på väg att somna så blev jag alldeles iskall och spänd i hela kroppen så tog ett tag att slappna av igen.


Ska alldeles strax ge mig iväg för den första dagen på denna vecka. Här hemma är det höstlov så alla barnen och Pär ska nog hitta på nåt kul under dagen.


Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards