Alla inlägg den 2 november 2010

Av Carolina - 2 november 2010 19:21

ja min arbetsvecka dennagång bestod ju av hela två dagar - ledig imorgon ( sem dag)

Känns att jag var dålig igårkväll och natt för är alldeles sned och stel idag. inte riktigt upplagd för drygt 60 mil i bil i morgon men det går nog bra iaf.

ingen aning om kläder heller....kjol el klänning är frågan tror jag.


Har precis fått massage av P - underbart! Även om det gör ont oxå ;)


Blir nog en tidig kväll ikväll oxå =D 

Av Carolina - 2 november 2010 14:53

tiden segar på =) fick sms av p att han mockat iaf så stallet är klart för insläpp när jag slutar - härligt! Sitter här å surfar runt på en massa olika sidor - funderar julklappar och lite smått o gott.


Trött!!!!! Skulle behöva en värktablett men då rasar antagligen magen igen och DET vill jag absolut inte! Behöver ha den på min sida iaf i två timmar till. Men ska gå å värma på vetekudden en sväng iaf. 



Av Carolina - 2 november 2010 10:00

E och H bjöd på fest igårkväll

de hade gjort en koja under H´s säng och bjöd på chokladbolalr, kladdkaka och kaffe.

Jättemysigt och gott - kände iofs att min mage inte riktigt var med mig hela dan men chansade och åt av godsakerna iaf....skulel jag inte gjort! Men men när barnen bjuder så måste manju visa lite god min.

Blev nästan direkt sängläge med vetekudde, hetvatten, kramplösare och lite massage.

Känns som ngn kört ett tåg genom magen på mig nu=( sitter här på jobbet med vetekudden i högsta hugg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards