Alla inlägg den 22 november 2010

Av Carolina - 22 november 2010 15:17

 

SNÄLLA NI HJÄLP MIG NU!!!

 

SÖKER EFTER ETT NYTT HEM ÅT VÅR BÄRTIL.

 

TREVLIG SOCIAL KASTRERAD HANKATT SOM TYVÄRR INTE GÅR IHOP MED VÅR GAMLA HANE.

HAN ÄR CA 2 ÅR GAMMAL OCH VAN VID BÅDE BARN OCH HUND.

VILL HA ETT HEM DÄR HAN FÅR VARA DEN ÄLDSTA KATTEN ( HELST ENDA).

 

OM JAG INTE HITTAR NÅT ÅT HONOM ÄR JAG TVUNGEN ATT TA BORT HONOM.

Av Carolina - 22 november 2010 12:53

nädå - måndagar funkar väl ok för det mesta. Idag känns det dock som att hela dan började snett på nåt vis...seg i huvudet, tänkte totalt fel igår när jag ställde klockan, inga barn i sängen så jag har sovit stenhårt. Hann inte med att dricka kaffe hemma så frukosten blevautomatkaffe o banan. Glömde telefonen o fick vända för å hämta den, glömde även körkort o betalkort vilka P kom ner med senare.

Har haft två sura kunder i luren o  ena örat på headsetet slutade att fungera så kände mig lomhörd...


Har iaf fått i mig lite lunch nu och livsandarna känns lite mer positiva...


Dags att börja julpynta lite nu kanske...ska fundera ut vad vi ska fixa för fint  till på lördag. Då ska vi efter två års tid i lilla huset äntligen få till en mindre fest. Denna gång blir de inbjudna de bofasta yngre (!) förmågorna runt sjön. Detta är något vi diskuterat på de senaste medlemsfesterna så dags att göra slag i saken då... det kommer att bli skittrångt men det går nog det oxå=)

Hoppas bara att förkylningen inte bryter ut just då ....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards