Alla inlägg den 18 november 2010

Av Carolina - 18 november 2010 10:41

har en hel massa planerande att ta tag i känns det som fast jag har ingen aning om vart jag ska börja...kanske med det som är närmast förestående ?


Har iaf haft en mkt lugn o skön morgon....E var upp emed P o åt en första frukost då. Mkt piggare idag - skönt! Hoppas att det inte tar omtag så det här är lugnet före stormen.

N o jag klev upp strax före åtta å sen har vi sullat runt. Druckit kaffe / välling badat honom ( riktig skitunge hehe) o bara myst i soffan. E vaknade igen vid 10 !! sjusovare där ;). Så nu har han ätit sin andra frukost och vi klär på oss så smått =)


Igår kväll var jag ARG - ingen anledning utan bara arg. Inte sådär uttröttat sur o vresig på gränsen till ledsen o hysterisk utan en riktig arg känsla inuti hela mig. Kände för att ha sönder något, bara rasa utan att tänka det minsta på konsekvenserna.


Istället la jag mig och läste - förflyttade mig in i en annan värld ett tag. Efter att ha sovit inatt känns det som jag är bättre rustad att möta världen igen.


Undrar vad detta beror på egentligen ? analyserande är väl bara förnamnet på det jag gör men iaf...kroppen och psyket gör uppror mot något men jag kan inte komma på vad jag ska göra, vilken väg jag ska gå för att det ska kännas rätt....det handlar inte så mkt om nya val tror jag - mer om att fullfölja de som redan är tagna och leva dem på riktigt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards