Alla inlägg under november 2010

=)

Av Carolina - 7 november 2010 11:58

diskat klart, bakat kladdkaka, ätit lunch, tvättar dagens andra maskin, elden brinner, liten sover middag, de stora är hos mormor o morfar, P åkte upp till skotern


kvar är bädda rent i sängen, dammsuga, fixa stallet och duscha

Av Carolina - 7 november 2010 09:39

Morr´n. Har en snorkråka som gnekat lite under natten men i stort har vi sovit rätt ok allihop.


Igår kväll var det IDOL på hög nivå här - inte programmet utan spelet med tillhörande karaoke =)


Ska nu ta och baka ngt - fås e vad som finns i skåpen ;);)


I eftermiddag är det BLINGO här - kanske inte så många själar men vi kör iaf. Är dte ngn sommöjligen läser här och som känner att de har tid och lust så är det bara att dyka upp kl 15:00.


vägbeskrivning : följ bjuråkersvägen från COOP 12 km, sväng hö mot Låka, det är första huset på vänster sida ca 800 meter efter korsningen

Av Carolina - 6 november 2010 10:51

fick lite sovmorgonidag - la mig tidigt oxå igår fast sovit sådär. N är småförkyld och har gnekat på hela natten men älskade P har tagit hand om honom.


Nu är frukosten intagen, en kaka i frysen och den röda har motionerats en sväng så dags att bege sig ut i detvackra vädret. blå himmel och strålande sol kan vi ju inte sega bort ;)


Ha en fin dag alla.

Av Carolina - 5 november 2010 17:59

fredagkväll och alla är samlade. H har varit på ridläger och hittat en ny kompis =)

N börjar bli förkyld men än så länge håller han det hela på avstånd. Ska snart gå å sova så kanske dte flyger förbi fortare.

E har gjort en koja av hela soffan.

P verkar bara trött och less




Av Carolina - 5 november 2010 16:02

visst kan man köpa sina vänner =) Har varit och gjort det idag jag - köpt en ny vän alltså

en röd och fin. Vi kommer kampera ihop i ett antal timmar framöver här - åtminstone hoppas jag det.

Tom  E blev städsugen efter att vi kommit hem, han säger att han vill ha den gamla svarta men ändrade sig snabbt och tog den nya när jag ställde den ifrån mig  =)


Nu skulle jag ha gått ner i pannrummet - tänt en eld och bytt i torktumlaren. Väntar in P och H så jag kan ta mig upp till stallet oxå.



Av Carolina - 5 november 2010 08:38

fredag - igen!


Ska upp å ta ut hästarna snart, men tror inte de blir ledsna över att vara inne lite längre idag. Kallt och fruset, flög lite snö nyss.


idag finns ingen återvändo, det här går inte....så jävla stökigt i detta hus!!!! Kommer garanterat att ha två skrikande gnällande pojkar i hasorna som ogillar det jag gör men klarar allvarligt inte av det här längre.

Är ju inte nöjd förrän jag gjort det själv el fått det gjort på mitt sätt iaf så lika bra att sätta igång....

Av Carolina - 4 november 2010 16:10

ja vi åkte ner en sväng på köpingen ändå idag =)

Mötte upp nina och J för en fika/lunch på finess och sen en promenad längs med den sk marknaden på postplan. Var väl inte alltför många stånd men E och J fick iaf åka de två karusellerna. Skönt väder!


Nu väntar vi in pappa ochså får vi se om det kanske blir en tur ner igen för "spökkväll"

Av Carolina - 4 november 2010 16:09

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards