Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Carolina - 30 maj 2009 12:23

Belv grillning hos mamma o pappa igår kväll, alla syskon var där. Trevligt men blev rätt sent innan vi var klara för sängen.

Sovit sisådär inatt - vaknat till och från, av drömmar och värme.

Kl 7 var det färdigt - ingen idé att ligga längre.  Jag o Pär gick upp - rätt skönt att hinna fika o läsa tidning utan barn. Inte ofta det händer menar jag. Runt åtta kom båda barnen upp. Efter frukost o påklädning åkte vi upp o tog ut hästarna med morfar. sara och mormor är i Bollnäs på tävlingar hela dan.


Sen var siktet inställt på granngården och albins leksaker. Så nu har barnen handlat en varsin sak för sparade pengar, själv gick jag på tygaffären och köpte mig en matta ;). Den ska jag ha i köket så nu borde jag egentligen torka golvet härinne innan jag lägger ut den.....men men just nu har värmen tagit ett starkt grepp om mig å orken försvann liksom.


Innan vi slutligen åkte hem köpte vi varsin mjukglass o avnjöt den på en gräsplätt bredvid bilen.


Pär och hans farbror de for till stan vid åtta imorse för att handla lite byggmaterial.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards