Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Carolina - 18 maj 2009 16:47

tror minsann jag sträckte mig i axel - nacke när jag ramlade igår =( inte skönt. Ont i knäet oxå - el egentligen under knäet, måste ha landat på en sten där. Svullet o ömt trots liniment igår.

Jag har iofs lovat mig själv att inte klaga eftersom jag egentligen borde veta bättre och får skylla mig själv =/


Hade sönder min ena stödstrumpa igår så just nu är jag utan å det känns att de gör sitt alltså... mina fötter både somnar och sticks om vartannat ... MÅSTE försöka dricka mer vätska! Skulle även hjälpa mot viss del av huvudvärken antar jag.


Grått ute nu, tydligen regnar det igen oxå...iofs hellre det när man sitter inne men vill ju ha fint väder =) känns ändå lättare på ett vis när det är soligt och varmt


Har fått uppleva enny dimension av copy/paste i jobbet idag - ser man det positivt så har jag varit jäkligt effektiv idag men samtidigt är det mkt dubbeljobb oxå å det känns ju mindre bra ....

Av Carolina - 18 maj 2009 11:16

och kortvecka dessutom - skönt!

Har ju tagit semester på fredag så det blir fyra dagar ledigt nu. Hoppas på bra väder så vi hinner stöka på och få mycket gjort både ute och inne. Gick o rekade lite på baksidan igår samt pratade med maskinföraren ;) om hur vi ska gå tillväga. Har en massa kvar att röja oxå vilket skulle vara bra att få gjort snart innan det blir för uppväxt.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards