Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Carolina - 22 maj 2009 21:53

Reste mig upp för att gå och duscha för en stund sen - kollar snabbt ut genom fönstret och vad får jag se om inte en fjoling som står mitt i vägen uppe i backen.

Pär sprang efter kameran och än en gång svor vi lite lätt över att vi inte orkat införskaffa ett annat objektiv.

Men men - bildkvaliten är inte den bästa efter att ha zoomat in en del men man ser ju iaf vad det är däruppe i backen.

Av Carolina - 22 maj 2009 18:39

Var ett tag sen vi gick i affärer i lugn och ro utan minst ett barn som hittar saker att köpa.

Har ju haft semester idag och vi passade på att lämna av Emil med mormor och moster medan vi tog bilen ner till Söderhamn och Barnens Hus. Så nu mina vänner har jag ( hmm okej var inte mitt kort som drogs - vi säger väl vi då ;)) inhandlat en ny vagn åt Bengt. Blev en knallgrön Carena - 08:as färg så vi prutade lite oxå ;) men tyckte den var snyggare än -09:orna. Kändes liten och lätt och bredvid såg Emmaljungan gigantisk ut =P. Då var iaf det avklarat - känns som att vi kommit lite närmare ankomst nu haha.

Eventuellt har jag köpt ett babyskydd oxå - inte fått något pris på det ännu dock ;) men sagt att jag gärna tar det när de nu ska byta till större stol.


Blev en sväng på både skokanonen och ÖoB oxå - samt Rusta på vägen hem.


Nu blir det tacokyckling med friterade strips !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards