Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Carolina - 12 maj 2009 17:29

men försök att ta det lite lugnt var ungefär vad jag fick med mig efter sjukhusvisiten =)

Fattar inte att det ska behöva ta sån tid att göra nåt bara. Nåja, huvudsaken är att det inte visade nåt iaf.


Bilen har äntligen blivit sommarskodd - fick tom tag på fälgar för en lagom slant så Pär skulle iväg o tvätta den så den blev riktigt sommarfin - syns väl inte så mkt av det när han väl kommit hem men men.


Tisdag eftermiddag - är semifinal i ESC ikväll. Håller tummarna för Malena så får vi se om jag har ork nog att titta el om jag somnar ;).


Skulle vilja ut o fiska nån kväll snart - undrar om pappa tänkt laga båten nåt innan han stoppar den i blöt ???? Vet att han pratade om det förra året men tror inte det blev av då....annars kanske man skulle testa att ge sig ut efter bäcken en sväng....

Av Carolina - 12 maj 2009 11:44

känner mig allmänt av idag - allergisk och lätt febrig. Har haft ont i vekryggen i nån dag nu o iom det så ville sköterskan på HC att jag skulle åka in på akuten för å kolla så jag inte fått en UVI el nåt.

Ska åka dit efter lunchen då det förhopningsvis är lite lugnare =/ känner verkligen för att sitta i det där jäkla väntrummet - NOT! Är ju iaf inskriven av ssk redan så återstår att se vad det är för läkare som jobbar .... alltid lika spännande...


Pär har varit till Ånge o jobbat idag - hade firmabilen med sig hem - VILL ha en sån =). Stor o rymlig men utan att se ut som en buss!!!!


Hade finfrämmande igår kväll - Linda o Fiffi var o hälsade på. Vet inte vem som hade roligast - Emil el Nero haha.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards