Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Carolina - 16 maj 2009 18:30

för att inte tala om att kvällen som ser ut att bli kalas =).

Snart är det dags förmiddag, barnen är ute ochleker - något de gjort mer el mindre hela dagen.

Hanna fick en ny cykel igår och vill inte gärna kliva av den ;).


Var ner på byn och trängdes med en massa folk - förstår inte riktigt varför så många var ute - brukar vara rätt lugnt helgen före lön liksom. Var o kollade på golv som var prissänkt på en av affärerna men det fattades ngt paket så vi beslöt oss för att vänta istället ;), har köpt jord dock och lagt ett översta lager i mitt nya land, två nya vinbärsbuskar är oxå inköpta och ska planteras.


Har spenderat ett par tre fyra timmar uppe på 36 nu. Ditte har jobbat lite på volten i lina. Tyvärr trots bättre vetande så lämnade jag mina ridvantar hemma vilket jag nu får betala för med två svidande fingrar på min högra hand efter att den lilla rackar´n försökte kasta sig handlöst åt fel håll med mig i linan .... nåja sånt som händer och jag har ju iaf handen kvar ;).


Är bara så skönt med helg och ledigt =) vill ha mer sånt nu. Nästa vecka blir en tredagars för eftersom fredagen är klämdag så passade jag på att ta en sem dag då - sååå skööönt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards