Alla inlägg den 30 april 2010

Av Carolina - 30 april 2010 16:07

idag har det hänt saker hela tiden =) jag har krattat och E har kört undan till en stor hög, vi har snickrat skydd till vinbärsbuskarna och städat upp lite allmänt på framsidan.

Det blev iaf lite snyggare ute. Några blommor har blivit nerpetade i krukor oxå. N är väldigt fascinerad av blombladen... kanske ingen höjdare då...men det blir nog bra så småningom.

dags att bege sig till stallet och fixa klart innan det sen blir middag här på 77 och senare majkase uppe på paviljongen. Om jag inte somnar före vill säga =)

Av Carolina - 30 april 2010 07:45

morr´n alla glada.


Idag är det valborgsmässoafton då - blir kase på paviljongen ikväll. Hoppas på bra uppslutning då.


Igår blev en pysslig dag - städning av kök( putsa fönsterr, torka lister och tak bla), vedkapning, lite krattning och så lite stall ;).

P slutade tidigare så jag slapp åka ner och hämta E. Inte så roligt att hämta han just på torsdagar - då kommer han direkt från skogen, blodsockret nere på noll och allt han vill göra är att cykla på dagiscyklarna....alltså kommer det en hemsk DUM mamma i hans ögon *suck* ... men men jag är glad att han VILL vara där.


lite stel i kroppen just nu men lite kaffe så ska vi nog få fart på den här dagen oxå - kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards