Alla inlägg den 19 april 2010

Av Carolina - 19 april 2010 16:24

ja från idag tror jag nästan att det är sant att INGENTING ÄR OMÖJLIGT! Om tom den mannen kan ändra sig så finns bara möjligheter... lång väg kvar men herregud vilken början

Av Carolina - 19 april 2010 07:34

Lite trött i ögat, stel i kroppen och snorig i näsan men men ny vecka nya möjligheter - låter hopplöst hurtigt men peppa peppa peppa.


Hade en dipp igårkväll igen....hua ... imorgon har jag en inbokad akupressurbehandling. Ska bli skönt även om jag ser fram emot den med skräckblandad förtjusning. "svårt fall - doktorn grät" känsla över det hela.


Har en hostig son ... får se hur han låter när han vaknar idag. Hade en liten fundering över att åka ner på öppna en stund men som sagt vi får se hur han låter först. Vill inte att han ska bli sjuk nu ( vill man väl aldrig men iaf).


Sis fyllde ju år i helgen oxå - present är ett måste idag....nån som har en idé?


Ställde mig på vågen imorse ( ska egentligen hålla mig till fredagar men men ..) nu är det mindre än ett kilo kvar till -10 =). Känns på ALLA kläder mest nu. Målet är snart nått på riktigt!


Skulle verkligen behöva iväg och träna lite - nån som känner för att vara mentalt stöd kanske ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards