Alla inlägg den 27 april 2010

Av Carolina - 27 april 2010 11:21

månadens räkningar betalade och nu skulle jag gärna vinna en hel massa pengar....eller ja det skulle räcka fint med sådär en miljon till att börja med ;);) jag är inte omöjlig haha fast det är klart skulle inte tacka nej till tio heller =).


Har varit och kikat och inventerat lite för mig sälv...funderar och funderar...så svårt när man inte har full koll på vad saker och ting kostar. Man kan ju bara göra en uppskattning som i sin tur kan vara helt åt h-e.

Sitter även och jämför framför datorn med liknande objekt, räknar räknar och räknar....



Av Carolina - 27 april 2010 08:03

tisdagmorgon - pojkarna sitter framför teven nybadade och luktar gott =). Ska snart göra oss klara och fra ner poå dagis med storebror. Vad jag och lillebror ska hitta på är lite mer oklart....känns som att vi var inne så det räcker igår, sägs ju att vädret ska bli sämre inför helgen - surprise....brukar väl ALDRIG vara kallt på valborg ;).

Nå hur som så tror jag att vi skippar mammalunchen idag och tar en promenad ute istället, fixar lite jord och planterar lite kanske. Tycker det är dags att plocka undan krukorna med ljung och å sånt nu hihi.


Skulle behöva anordna en loppis...men på nåt sätt tror jag inte att det skulle dra så himla mkt människor härute så måste nog göra det ngn annanstans....


Funderar på det här med hönor... skulle vilja ha ett par stycken....någonstans...hundgården kanske =)?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards