Alla inlägg den 3 april 2010

Av Carolina - 3 april 2010 19:31

Vilken underbar dag!!


Var ju uppe tidigt med N imorse. sen tog jag med E upp till stallet när N ville lägga sig och lura med sin pappa. Släppte ut och mockade och fixade lite och tillbaka hem till halv elva ungefär. Blev lite fika och lite yatzy med familjen.


Pulade på lite och la mig sen och lyssnade på min ljudbok, slockande och sov så skönt!!! Sen väckte P mig och talade om att pappa ringt upp oss på mat.

Skinkstek coh potatisgratäng - riktigt GOTT!


Hjälpte H att rida på räcer och sen fick mamma följa med så tog vi henne och D på en promenad ner till sjön.


Har nu varit ner till sjön o kikat på grannarna när de åker isbil, de stora barnen och pappan åker skoter på täkten och solen har nästan bestämt sig för att försvinna... kl är halv åtta och det är helt otroligt fint ute! Snacka om vår i luften ;);) Mer såna här dagar vill vi ha!

Av Carolina - 3 april 2010 07:38

gråmulet och tråkigt väder ute. Hoppas på att det spricker upp senare under dagen.

Barnen och jag är uppe, P sover ut en stund idag. Kan behövas - han går ju annars upp först och lägger sig sist så...



Igår blev det en heldag på isen - hela familjen även N var med. Blev två gäddor på våra don och plats 14 av 57. Bästa placeringen hittills tror jag =) och vi var bäst av oss syskon.


Nu är det äntligen påsklov då...har inget speciellt inbokat mer än det vanliga badhusbesöket på loven ;). Har en familj som gillar att bada haha. VEt dock inte vart ( vi funderar på sveg och jag vill verkligen bada bubbel) men samtidigt har vi en bäbis som snorar, en pojk som hostar och en trött seg tjej som inte heller verkar helt hundra kry så vi får se hur det ser ut senare i veckan.


Dagen idag blir nog rätt lugn. Skulle nästan vilja åka på järvsöfolkan ikväll - nån som vill med ??? Eller nån som vill vara barnvakt ;);)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards