Alla inlägg den 14 april 2010

Av Carolina - 14 april 2010 16:40

hmmm... imorgon är det den 15 april - dagen då ansökningar till höstens utbildningsprogram och kurser vid högskolor och universitet ska vara inlämnade.....sugen JA men på VAD  ... har suttit och surfat högskolor och universitet i eftermiddag. Hittat en del intressant men vissa saker är 1) så j-kla långa i tid eller 2) så långt bort..... vill ju inte bo på andra sidan landet eller nåt sånt dumt ju, skulle haft nåt kul på distans .....


De roligaste och mest intressanta utb jag hittar är tyvärr påbyggnadsutbildningar som kräver en examen först..... lite surt ju ;)


Imorgon ska visst även vinterdäcken vara av och sommardäcken pålagda.....

Av Carolina - 14 april 2010 11:21

ja idag sov vi till 8 !! Alla tre!

Jag vaknade vid kvart över sju och funderade på vad kl kunde vara... allt var så tyst och lugnt och jag kände mig nästan pigg =) myste vidare en stund till - lika bra att passa på ;)

Riktigt skönt att få vakna själv och inte pga ngn som skriker/gnäller/buffar.


Lämnade E på dagis men han blev lite blyg och osäker när vi kom dit så stannade kvar på sången med dem innan jag åkte därifrån.

Tog en sväng upp på öppna för att kolla babycafét men nja inte riktigt min dag där idag kändes det som. N blev förtjust över att se en massa bäbisar men tror han blev brydd över att det bara var han och en till som kröp runt lite ;). När han visade tecken på att börja bli hungrig packade vi ihop och åkte hem istället. Nu kravlar han runt här på golvet och är väldigt pratig.


Solen har gått i moln och det blåser lite ute - ska ju tydligen bli snö imorgon....=/ skulle ha varit ut och krattat lite senare idag samt klippt ner rosbusken.


Nåja det hinns med....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards