Alla inlägg den 21 april 2010

Av Carolina - 21 april 2010 20:55

här har man slitit med biltvätt och sett fram emot att gå in och sätta sig framför ett avsnitt av Grey´s.... så visar det sig att jag missat den lilla detaljen att det visst var en finalmatch i hockeyn just den tiden ikväll....


Nåja - får väl lyssna lite på min ljudbok istället ;)


biltvätt blev det ja - men drog ihop en hel del ris oxå tidigare idag. Nu har dock den gröna blivit grön igen och just nu tillhör den den renare kategorin bilar i byn. Så om ngn vill se hur den egentligen ser ut så får ni passa på före kl 8:30 imorgon bitti för då åker den neråt byn igen å vi vet ju alla hur den ser ut sen ;);)

Invändigt är den dock fortfarande både lerig och hårig....men det ska jag försöka ta itu med imorgon... beror lite på vad N har att säga oxå.

Av Carolina - 21 april 2010 11:47

har ju ägnat mig åt att vara social oxå =). Igår var det mammalunch på schemat - knytis! Jättetrevligt och underbart gott =D.


Var även in på jobbet och pratade med E-L om min återgång till det verkliga livet =( inte sådär jätteroligt men det är ju så att man bör ha en inkomst... det underlättar iaf här i livet ;). Är dock en stund kvar än så länge, ska njuta lite svensk sommar först haha. Kommer börja jobba augusti och då blir det tre dagar i veckan, må-on sen tar jag fp to-fr. P är hemma när jag jobbar och jobbar när jag är hemma och så har vi tänkt ha det till nyår så N får skolas in först i januari.


Var på akupressur igår - skönt men det är inte helt lätt....är så stressad i kroppen av att vara i obalans melan hjärna och kropp. Att då bara ligga och slappna av medan ngn trycker på punkter som får allt att snurra och samtidigt talar om för en vikten av att se sitt eget värde och berömma sig själv, söka kraften i sin egen kropp...

Känner mig mkt lättare i både sinne och kropp nu, så nu är det bara (!) att jobba vidare med den känslan så den får chansen att stanna kvar i kroppen. Ska tillbaka om två veckor =D

 

Mkt tankar snurar som vanligt i huvudet men det är sköna tankar mestadels... svårt att låta bli att göra planer dock ;) har ju en plan på vad som ska göras här hemma runt huset - den ändras hela tiden dock men i söndags hade vi en ganska klar bild av nästa steg - vilken fick sig en törn i måndags då men det mesta av den måste ändå fullföljas. Så därför ska jag nu ta på mig lite andra kläder och gå ut och fortsätta plocka ihop riset efter vår röjning....eller så ska jag börja tvätta bilen ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards