Alla inlägg den 30 september 2009

Av Carolina - 30 september 2009 16:48

Var till staden i öster idag till en Osteopat. Första gången för mig. Hon hittade en hel del om man säger så Cool bla gissade hon att den låsning jag har i svanken antagligen funnits i x antal år...har ju själv känt mig en aning sned vid några tillfällen men det är ju så att man väntar och väntar innan man gör ngt åt det. Nu har hon iaf behandlat den samt tre låsningar till följd av denna varav två i bröstryggen.Så skönt att kunna andas igen Tungan ute. Har en grej kvar i nacken men hon ville inte behandla för mkt på en gång och förhoppningen är att den släpper av sig själv eftersom den antagligen kommer som en följd av de andra, annars så blir det att trycka lite där nästa gång då om två veckor.

Fått lite träning att göra hemma oxå till nästa gång.


Ska kasta i mig lite mat nu och sen ner på byn för att hjälpa några tjejer att hoppa, lite dåligt med idéer men det ska väl ge sig bara jag kommer dit. Blir lite lugnt för att checka av och kolla dem lite Flört.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards