Alla inlägg den 5 september 2009

Av Carolina - 5 september 2009 17:12

Städat ut en del ur vår gamla "lekstuga", den ska ner till brorsans bygge som rast/fikastuga så alla mina grejuer som blivit inpackade där genom åren måste bort....håhåjaja....kartonger med papper och grejs från 1997 och framåt!

Man börjar bli gammal ;)

Det blev iaf nästan två skottkärror med skräp - el ja sånt som blev nerpackat men som idag inte har någon funktion att fylla och därför inte får plats heller.

Har man inte haft behov av grejerna på 10 (TIO!!!!) år så lär jag inte behöva dem de närmsta tio åren heller antar jag.


Hittade en del gamla kort =) man blir lite nostalgisk helt klart.


Har fortfarande en massa kvar där men det mesta som är därinne nu ska sparas åtminstone an stund till. Ska försöka få hem det. Gå igenom lite mer noggrannt här.


Ska ta och gå igenom min gamla sekretär oxå nån dag - är tänkt att Hanna ska ha den i sitt rum sen så det är väl bäst att plocka ur sakerna då. ;)Där är det ännu äldre grejer skulle jag tro hahaha Så blir det när man kan stänga lådan och flytta iväg ....

Av Carolina - 5 september 2009 11:56

Lite segstartad idag, sov lääänge!!! Gick upp strax före tio när krypet ätit. FIck lite kaffefika precis efteråt så det var väl tur man kravlade sig upp ;).


Pär håller på å lägger in sista isoleringen i taket nu, själv har putsat av fönstren lite snabbt, inte insidan i vardagrummet ännu dock - det fönstret ser ut som jag vet inte vad. USCH! Går som inte att få rent helt och hållet men man får ju göra sitt bästa.


Köpte ju färg igår och funderar som bäst på om jag ska plocka ut toafönstret och måla på det lite...fast jag skulle ju ha varit till mamma och plockat ihop en massa saker ( behöver bara ngn kartong/låda först), vi skulle även ha varit och hämtat lite ytterpanel så vi kan börja få upp den, dammsugit, diskat, underhålla barnen som just nu mest bara bråkar med varandra, slipat de kvarvarande köksluckorna, fixa till ute i trädgårdslandet osv osv


Men jaja det är ju bara lunchdags än så länge = långt kvar av lördagen =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards