Alla inlägg den 25 september 2009

Av Carolina - 25 september 2009 08:56

igår blev det en heldag i Birsta. Åkte redan halv nio och började med att äta en andra frukost på just IKEA.

Hade bestämt att vi skulle ta tid på oss och lugnmt kolla igenom vad som kunde vara intressant + att jag förberett med en lista oxå ;).

Fick tag på det mesta jag skrivit upp men en del förändringar blir det givetvis, vissa saker jag tänkt fanns tex inte. Vi kom iaf till kassan med 2 överfulla vagnar och 3 trötta men otroligt duktiga barn. Så skönt att kunna gå runt i lugn och ro utan att trängas med enormt mkt folk.

Var även in på Bauhaus en sväng så nu återstår att plocka ur bil och vagn....ingen av oss orkade det i mörkret igårkväll.


på vägen hem hälsade vi på J med familj i deras nya hus. Hämtade även upp sängen jag köpt av henne så nu har vi inga fler brådskande ärenden uppåt.


Måste ner och elda nu så fort Nils ätit klart för det börjar bli lite kallt både inne och ute. Grått och blött är det ute.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards