Alla inlägg den 1 september 2009

Av Carolina - 1 september 2009 10:16

funderar på om man kanske ska isolera sig härute i skogen, men å andra sidan så lär man ju få göra det bra länge om man helt ska undgå smittspridningen av denna flunsa. Pär och Hanna är ju utsatta varje dag eftersom de har jobb och skola att gå till.


Är ju svårt att veta oxå om det är flunsan man sprider eller bara vanliga höstförkylningar. Alla blir ju inte supersjuka me flunsasymptom...själv är jag rätt säker på att det jag dras med är en vanlig höstförkylning, varken jag el Pär har haft ngn feber och den brukar däcka mig vid flunsa! Emil däremot han får ju typ alltid feber oavsett vad för sjuka han har. Just nu ligger han och sover, har varit upp och druckit mjölk, vatten och saft i omgångar. Han visar alla tecken på en normal förkylning för honom så att säga.


Har samtalstid idag på em - är i valet och kvalet om jag ska ringa och boka om den el inte. Med tanke på Emils nuvarande tillstånd är det bara mamma som gäller men det kan ju bli bättre under dan.


Tydligen har en kollega insjuknat och de väntar nu på provsvar, under tiden är han och hans familj isolerade.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards