Alla inlägg den 11 september 2009

Av Carolina - 11 september 2009 20:56

Var till Hudiksvall idag och kollade in första dagen av Ryttarcupen. Så länge sen jag var på tävling nu, har inte sett syrran starta på evigheter känns det som =) .


Men idag tog de sin tredje felfria 120 - runda så nu är de klara för Breedersfinalerna nere på Flyinge senare i höst! KUL! Synd att det är så himla långt dit ner till skåne bara ;)



Tog en sväng in på Clas Ohlson oxå när vi var i stan, tyckte inte dte var så mkt där men köpte mig en torrboll ;), sen blev det ett snabbt besök inne på KappAhl och ÖB innan vi for hemåt.

Emil han övergav mig redan på 36, skulle inte åka med mig utan åkte med morfar och höll koll på honom hela dagen.


Imorgon blir det bygge för hela slanten tror jag bestämt, Pär har hämtat mer virke och det lät som hela arbetstyrkan kommer att vara på plats så det kan hända grejer i helgen hihi

Av Carolina - 11 september 2009 09:35

Idag blir det en liten tripp till grannstaden H, vi ska dels passa på att handla några småsaker men huvudanledningen är ryttartävlingar på ponnyklubben.

Har ju inte sett sis rida tävling på evigheter nu så passar på idag.


Sen är det bara att hålla tummarna för att E´s humör inte dalar allt för mycket ;)


Ska klä oss alla nu och vänta in svärmor så är vi redo att fara.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards