Alla inlägg den 4 september 2009

Av Carolina - 4 september 2009 21:47

Det händer lite i vårt bygge men det händer dock ngt varje dag ;) fast ärligt så känns det som att vi hållit på med samma sak hur länge som helst nu... men imorgon åker den sista biten isolering upp i taket och vi stänger igen det kan jag nästan lova ;)men så ska det ju målas en gång till då när det sitter på plats.

Intre så långt kvar till nästa steg dock - golvet.


Har beställt tapeter till vårt sovrum och till Hannas rum idag. Blev inte de jag först hade tänkt utan hittade en annan som dessutom kostade bara hälften så mkt ;) inte illa! Hoppas nu att det blir skitbra - men men det är ju ett tag kvar ännu. Var bara det att detvar rabatt på färg och tapeter denna vecka så lika bra att passa på så finns de hemma när det väl är dags.

Hannas kommer att bli jättesnyggt tror jag.


Har en lite lessen och kinkig bäbis ikväll.  Ska nog ta och krypa ner i sängen med honom och mysa lite. Sov ju så dåligt inatt så är rätt trött nu...

Av Carolina - 4 september 2009 09:53

har sovit så dåligt inatt. inte van att vara ensam vuxen hemma ;).

vi kollade film - Casper det snälla spöket till sent igår och jag var verkligen trött men när jag väl lagt mig tog det evigheter att somna. Tur man har barnen att kika på iaf....känns dock i kroppen idag =(


Ska försöka ta mig ner och beställa tapeterna jag kollat ut idag, De har procent på alla tapeter denna vecka så man ska ju passa på. Blir iaf ngn krona =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards