Alla inlägg den 23 december 2010

Av Carolina - 23 december 2010 22:31

jahapp! Jul imorgon. Dagen idag blev inte riktigt som planerat från början men kanske lika bra det ... blev ingen op idag, var ner och träffade kirurgen dock. Kommer att vara så sjukt nervös när det är dags så blä...så spänd hela jag när jag åkte ner idag, svimfärdig innanjag fick gå in o träffa läkaren. HUA! Men sen uträttade vi några snabba korta ärenden jag o min far bland ett myller av andra köpgalna människor. fullt på parkeringarna 10;15....


Men nu är det klart för imorgon =) granen är ju klädd sedan igår, skinakn är både provsmakad o lite till ;) knäcken är kokt, POLKAGRISKOLA är gjord. Sjukt god! Julklapparna inslagna och har även hunnit ha lite grannbesök och sen mor o far o sis på mat. Gjorde ju inkokt lax ( på riktigt) för första gången och serverade med en kall sås på creme fraiche med löjrom, dill o rödlök samt pressad potatis. MUMS!


Nu blir det till att krypa ner i sängen o sova för å orka med morgondagen ;) sla inte göra så många knop men iaf

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards