Alla inlägg den 2 december 2010

Av Carolina - 2 december 2010 20:22

det blev en lång dag - trött i kropp o knopp nu. min man har jag sett som hastigast i fem minuter ungefär när jag lastade ur D hemma o han lämnade pojkarna där i stallet med mig innan han åkte ner på skolan för några timmars jobb.


Efter lite mat sent omsider ( är fortfarande grymt pizzasugen btw) så orkade blodsockret ta sig upp till normal nivå och NU kors i taket E var först på plats i sängen ombytt och med nyborstade tänder!!!! Alla tre ligger i säng och sover snart iaf....det är lugnt och jag kanske hinner bläddra genom dagens tidning innan jag oxå somnar....


Jo annars då... hehe...ALLT gick superbra idag! :D så skönt! Var äckligt halt på sina ställen men vi kom upp i tid, hon stod än en gång som ett ljus *stolt*! Fick godkänt på us av hjärta och hals så vi lämnade henne pleggad och for iväg på i tur o ordning JULA, IKEA och Birsta city. Några kronor fattigare fick vi hämta upp en trött pålle vid tvåtiden och efter lite snabbkoll med veterinären å de runt omkring klädde vi på henne och for hemåt med en av bitarna på utsidan men väl bevarad. ( Bild kommer :D).

Åter upp på måndag den 13:e för att avlägsna bit nummer två då.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards