Alla inlägg den 20 december 2010

Av Carolina - 20 december 2010 14:17

sov över imorse... ingen bra början på dagen men lyckades ta mig ner utan att bli helt sönderstressad. Intalade mig själv att det int evar ngn idé att ens börja stressa eftersom det inte ger mig nån tid tillbaka iaf.


Väl här blev vi lite upprörda över ett dåligt formulerat mail till oss agenter men det är löst det med nu.


Rätt mkt jobb idag, har hittills gjort fler (!) case än vad vårt mål är på en dag. Det är inte ofta det finns så pass många case överhuvudtaget och hinenr med ett antal till innan det är dags att ge sig av hemåt igen.


Har några mindre julklappsbekymmer nu... insåg att det kan bli lite kärvt att hinna med vissa saker... hade ju helt kallt räknat in todrsdagen i planeringen tidigare o nu går ju den bort totalt så....hann inte vissa saker i helgen, hela jag har varit avslagen, ont i huvudet i perioder - antagligen pga att benknäckaren släppte lös några spänningar i nacken där förra veckan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards