Alla inlägg den 8 december 2010

Av Carolina - 8 december 2010 19:59

jodå jag härdade ut hela dan. Hade inte så himla mkt att göra på em men det gick iaf. Har tagit tag i det här med att gå upp i tid efter nyår oxå nu. Har ju ingen superlust att göra det men men, behöver pengarna....skulle behöva ett extraknäck nu i några veckor här....det ekar mkt tomt i plånbok och på konto...hur som så ska jag till att börja med gå upp till 80 % iaf men jobba varje dag hela veckan istället så det blir kortare dagar = mer tid över på kvällarna hemma.


nån som behöver hjälp mde nåt kanske ??? gardiner som ska sys eller nåt ;););)

Av Carolina - 8 december 2010 09:51

sitter här på jobbet med mensvärk och förkylning - väntar på att få veta lönerna efter förhandligarna. Generella påslaget blev ju inte mkt att hurra för så återstår att se hur teampotten delas ut då.

Vill helst bara hem och bädda ner mig under täcket :(


Var på juntamiddag igår - trevligt o blev senare än tänkt men var länge sen jag träfafde alla nu. vann tyvärr inte vinlotteriet - hade annars varit ett mkt bra tillskott i julkklappssäcken.


Har en del att fixa inför lördagen nu - tiden rusar ifrån mig om dagarna och snart blir det ännu värre med det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards