Alla inlägg den 16 december 2010

Av Carolina - 16 december 2010 19:46

Tur att man bor där man bor - man kanske inte slipper undan skitsnacket men man slipper garanterat höra mkt av det - ingen orkar åka hela vägen ut hit för att tala om vad de säger/tycker/tänker.


Finns säkert de som tycker nåt om mig oxå, orkar absolut inte bry mig alls, definitivt inte så länge jag vet att jag har "rent mjöl i påsen"!


Vet dock exakt hur det kan vara att bli utsatt för förtal och påhitt och att bli ljugen rakt upp i ansiktet! Det i sig en anledning så god som någon att inte vilja utsätta någon annan person för den känslan någonsin! 


Har en tro att en relation till en annan människa kan tåla väldigt stora påfrestningar men om en av parterna blir totalt förd bakom ljuset skulle det iaf i mitt fall bli totalt oreparabelt. Jag litar på de jag har omkring mig tills motsatsen är bevisad och blir den det så kan jag vara obeveklig. Det är inte ofta men ibland visar det sig att ens uppfattning om en annan människa vänds upp och ner.


Påminns än en gång om vilken lycka det är att ha den familj jag har omkring sig.






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards