Alla inlägg den 22 december 2010

Av Carolina - 22 december 2010 18:21

eller inte nog - det är klart att det blir!

Har klätt granen idag med Nilssons hjälp, han klär dock hellre av den än på den :/


Skinkan är griljerad ( ja jag fuskade o köpte en färdigkokt!) får ju äta riktig vara hos pappa och mamma sen =) denna är mest för den obligatoriska skinksmörgåsen....varit o handlat en del julmat iaf. Och ska försöka mig på en ny grej på julbordet i år...om jag klarar av det vill säga hehe...jag och mat kan ju bli sådär men men. Har iaf köpt mig en laxfile och ska ta och göra lite inkokt lax med en god kall sås.


granen den står numera i köket - fungerar det oxå i nödfall...ska egentligen in i pojkarnas rum men där är det ostädat ....


Lite julgodis ska det bli under kvällen =) ska surfa runt lite roliga recept nu

Av Carolina - 22 december 2010 10:48

usch och fy - haft ont i magen/bålen hela natten trots medicin. HAr precis klivit upp ur sängen nu så ja julledighetenbörjade lite tidigare och inte som jag hade tänkt mig alls.

E är dock lite piggare nu, fick ipren inatt o fick sen sova. Fortfarande svullen i halsen men uppe och betydligt svalare.


Ute snöar det för fullt!!!! Har pappa här med traktorn nu, vet inte om det gör ngn skillnad haha =)


Idag skulle jag behöva - stryka gardiner och sy om dem lite, handla en hel massa saker ( vi har ju ingen julmat alls!!!) koka lite knäck o kanske nån annan god julgodis....ska sätta mig ner o göra en lista så får vi se hur långt jag kommer .... ska prata med sjukhuset oxå för å se vad som egentligen kommer att ske imorgon

Av Carolina - 22 december 2010 00:56

E är dålig - igen känns det som. Funderar på om det kan vara körtelfeber ???? Hanbrukar visserligen alltid bli svullen i halsens lymfor när hsnblir dålig menvar så markant nu ...febern steg nu ikväll - låg på höga 39 nu när hansomnade och senefter en timme drygt vaknade han igen. Efter det har inte jag kunnat sova så nu har jag varit uppe en timme. Blir spänd och orolig när jag ligger å funderar o lyssnar på hans andning. Låter jobbigt. Sen åt jag väl inte världena bästa mat ikväll så det blev en tablett för mig nu som jag väntar på att den ska verka så kanske det går lättare att somna sen.


Hoppas evrkligen det här lättar nu efter torsdag - synd bara att jag oxå håller på å blir förkyld, fryser och lite småsnorig.....


Måste ringa sjukhuset imorgon och informera mig litegrann, var väldigt kortfattat med info i kallelsen måste jag säga.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards