Alla inlägg under mars 2010

Av Carolina - 2 mars 2010 08:53

var så trött igår kväll....la mig vid halv tio och har sovit hela natten. Hörde visserligen P´s klocka även imorse(natt) men inte så att det störde mig =) vet ju att jag får sova vidare så ...


Han är på väg ner till Grytjöl...i trakterna av Finspång idag, kommer hem imorgon kväll sent. Så nu ska vi klara oss en hel natt utan honom ;) Känner mig lite fjantig men tycker det är jobbigt när han är borta. Vi brukar dock ha det ganska så mysigt här hemma iaf men ändock. Det känns fel bara.


Gruvar mig för hur det blir när nästa förestående jätteresa verkligen blir av....vet vem som kommer att gruva sig mest inför långa flygningar och konstiga människor.....



Av Carolina - 1 mars 2010 14:48

Imorse var det en grabb som knappt hann upp ur sängen förrän han skulle över till grannen. dock blev det inget av med det, istället kom det en grön plogbil och plockade in honom för en tur runt sjön och upp i skogen - tror atthan var lika nöjd med det =).

N han åkte upp till farmor och blev dumpad där med vagn och allt. själv åkte mammam ner på byn för att putsa på frisyren så nu är det kort i nacken igen =) riktigt skönt att få bli lite ompysslad sådär även om det alltid är nervöst innan. Mitt lilla psyke får så konstiga idéer så bara att gå till en frisör är jobbigt nog, trots att det är en tjej jag känner sen lång tid tillbaka.


passade även på att ta en snabbis upp på jobbet och prata med min TL ang min återkomst till det civila livet. Meddelade att jag om det går kommer att gå tillbaka på halvtid till att börja med men att jag återkommer med mer info när jag pratat med de som (förhoppningsvis) kan reglerna - nämligen de berömda FK!




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards