Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Carolina - 28 mars 2010 10:17

fick sovmorgon idag. La mig redan vid halv nio igårkväll och somnade relativt snabbt. Var så trött och seg. Tog först med mig E upp till 36 o lånade badkaret en timme. Så när vi kom hem rena och fina var det alldeles lagom att krypa ner i sängen, sätta igång en ljudbok och slockna ;);). Hade totalt glömt bort det här me att vrida om kl ( det sker visserligen automatiskt på tfn) så när jag såg att kl var NIO när jag klev upp blev jag aningen chockad. Sen insåg jag att den var åtta enligt gårdagens räkning så ...Hur som så skönt att ha lagt sig tidigt när det ändå försvinner en timme så här.

P och E är nu ute i skogen, N ligger i sängen med en flaska välling och själv ska jag väl fortsätta mitt plockande .... ska försöka ta mig in i garderoben i hallen och se om det går att ta sig ner till golvet under skorna...den är totalt kaotisk efter att jag drog ut allt när elektrikern var här. Allt blev senare bara inslängt igen så....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards