Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Carolina - 2 mars 2010 17:18

idag har vi varit ute i stort sett hela dan jag och pojkarna. Så skönt väder. Äntligen kan man njuta av vintern =)


N bäddades ner i sparklådan lagom till första sovstunden och jag och E vandrade över till grannen och snöhögen där på täkten, sen åkte vi madrass och snow racer så ojojoj =) Roligt hade vi och AJ va ont jag fick när jag skulle låna "skotern" av E - slog smalbenet i styret i ett hopp i backen så har en fiiin knöl där nu ;);). Körde rakt över en isknöl med madrassen oxå - de där sakerna är ju lite svårmanövrerade om man säger så - så nu har jag även ett vackert blåmärke på ena skinkan ;).


Lagom till lunch vandrade vi vdiare upp till 36 där vi fikade med morfar och sen blev det stallet för mig och E han fortsatte köra sin "skoter".


Jag och mamma togde båda äldsta på en tur i djup (!) snön i sommarhagen.


Nu står maten på spisen redo att ätas.


Kram på er!

Av Carolina - 2 mars 2010 08:53

var så trött igår kväll....la mig vid halv tio och har sovit hela natten. Hörde visserligen P´s klocka även imorse(natt) men inte så att det störde mig =) vet ju att jag får sova vidare så ...


Han är på väg ner till Grytjöl...i trakterna av Finspång idag, kommer hem imorgon kväll sent. Så nu ska vi klara oss en hel natt utan honom ;) Känner mig lite fjantig men tycker det är jobbigt när han är borta. Vi brukar dock ha det ganska så mysigt här hemma iaf men ändock. Det känns fel bara.


Gruvar mig för hur det blir när nästa förestående jätteresa verkligen blir av....vet vem som kommer att gruva sig mest inför långa flygningar och konstiga människor.....



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards