Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Carolina - 28 augusti 2009 21:54

Nog märks det att det är många tankar som snurrar i våra barns små huvuden. Det är inte lätt att som 3½åring försöka förstå det här med delad vårdnad och skilda föräldrar. När jag nattade honom ikväll hade han lite funderingar över storasyster. Efter att vi pratat om mammor och pappor ett tag så verkade han nöjd. Sen kom en kommentar....


Mamma, då vill jag att pappa flyttar och du bor kvar.

Varför då? undrar jag så klart


Jo för du har ju ändå två pojkar - mig och Nils!


Vill dock förtydliga att detta INTE är något som är aktuellt på något sätt.



Av Carolina - 28 augusti 2009 09:22

Sovit rätt bra inatt, Emil somnade vid nio och har precis vaknat nu så han har sovit i ca 12 timmar. Så har förhoppningsvis en go och glad grabb hela dagen ;).


Krypet han har istället vaknat och ätit mer inatt än tidigare men det kan ju bero på att han somnade tidigt igårkväll.


Måste göra ett ryck och dona lite med huset idag, vårt bygge har stått helt stilla i en vecka nu. Inte bra, börjar ju bli kyligt på nätterna och vill gärna få in fönstren snart =/. Är bara så påfrestande på de redan onda axlarna tyvärr....sen när 3-åringen ska hjälpa till blir det mest rörigt ;)


efterlysning!


Finns det ngn som har tips om en BRA massör el liknande

vill jag jättegärna veta =)


Diskade inte igårkväll så har en hög som står på diskbänken - den vinkar åt mig men jag förtränger mkt effektivt.



Bjuder på två bilder av mina pojkar. Den ena på en glad 2 månaders pojk och det andra på en klättrande 3-åring som fastnat på hög höjd ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards